søndag den 14. april 2013

Kl. 10.00:

Selv om jeg stadig var mindre feberramt valgte jeg at løbe en tur. Planen hed 18 km i meget afslappet tempo og jeg kom da også nogenlunde ok afsted. Vejret var godt og turen op ad Bjerrevej føltes dog lidt hårdere end normalt. Det samme gjorde Nordrevej og vejen rundt om Boller Slot. Efter 7 km i meget afslappende tempo var der udsolgt, og det galt nu bare om at komme hjem i nogenlunde sikker stil. Afkortede derfor ruten og løb direkte ad Bollerstien hjem.

Selvom jeg her til morgen følte mig bedre tilpas end i går, så er der stadig noget feber i kroppen. Turen hjalp desværre ikke og aldrig har jeg sendt så meget snot ud af kraniet under en løbetur. Ikke godt for mine medløbere på søndag hvis jeg stadig er lige så forkølet ;-)

Nu 3 timer  og en panodil senere er jeg ved at komme til live igen. Ikke den helt optimale forberedelse ugen før et marathon!

7 grader, solskin og let vind fra øst.

I alt 14,9 km i meget afslappende (men under omstændighederne hårdt) tempo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar