mandag den 22. april 2013

Løbsberetning Hamburg marathon 2013:

Mit eget løb forløb stort set efter planen. Ingen fokus på tiden, grundet sidste weekends feber, men blot et fokus på at få et godt løb. Løb derfor ud i et tempo som jeg synes passede meget godt, uden at se på uret hvad det så var. Første gang jeg så en tid var ved 10 km på den officiele tidtagning. Næste gang ved 20 km og halvmarathon. Næste gang var først ved mål! På intet tidspunkt checkede jeg mit ur for tid.

Smed min vindvest efter 28 km, først da havde solen fået en del magt. Beholdt min løbehue på helt til mål. De sidste ca. 5 km kunne jeg dog godt have løbet uden den lange trøje under singleten, men med ærmerne trukket let op, så gik det.

Mine 5 km splits spænder fra 21:50 min (5-10km) til 22:27 (25-30km). Mine 10 km splits ligger fra 43:50 min (0-10km) til 44:46 min (20-30km).

Runder halvmarathon i 1:32:39 og afslutter i 1:33:29. Kun 50 sekunder langsommere.

Tager de sidste 2,195 km i 4:08 min/km i snit (incl. stigningen fra km 41 til 42), men løber mig ikke fuldt ud.

Alt i alt et meget stabilt løb, hvor jeg havde håbet på mere intensitet og højere fart. Det må komme til Berlin marathon i stedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar