søndag den 29. september 2013

Berlin Marathon 2013

Var oppe til morgenmad kl. 05.45. Afgang fra hotellet kl. 07.10 og stod klar ved startbåsen kl. 07.45. Det var en kold morgen, ca. 5 grader og de steder hvor selv solen ramte var det koldt. En kold venten på starten og hvor jeg fik for lidt at drikke inden.

Selve løbet gik ikke helt som forventet. Allerede efter 2 km fik jeg maveproblemer. Kæmpede med dem helt frem til km 24, hvor jeg fik et større surt opstød. Ved km 5, 10 og 15 fik jeg kun enten et kvart eller halvt kop vand. Ved km 20 fik jeg en enkelt slurk energidrik. Måske var det årsagen til det sure opstød.

Ved km 25 fik jeg et halvt glas vand efter at have taget en halv High 5 Isogel. Igen ved km 30 kun et halvt glas vand. Først ved km 35 en hel Isogel og et glas vand, men her var løbet kørt. Blev dog også overhalet af 3 timersballonen omkring de 30 km.

De sidste 7 km blev blot løbet på rutinen og jeg koncentrede mig om at få en god oplevelse med de mange tilskuere frem til opløbet mod Brandenburger Tor.

2:63:19 eller 3:03:19 blev tiden. Ikke prangende men godkendt når jeg tager omstændighederne i betragtning. Frøs hele vejen rundt på trods af jeg løb med langærmet trøje under singletten samt desuden var iført løbehue og vest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar