søndag den 1. september 2013

Kolding halvmarathon

Kl. 10.00

Løb Kolding halvmarathon for Fit & Sund, Horsens. Et løb der i følge kalender ville passe godt ind i programmet med Berlin marathon. Men med denne uges problemer in mente, var det med lidt bange anelser jeg alligevel valgte at stille til start. Nu måtte jeg se om højre lår kunne holde 4:08 min/km tempo, hvis ikke så måtte jeg straks sætte farten ned.

Hold pænt igen i starten og forsøgte hele vejen rundt at skåne belastning på højre ben. Med et kuperet terræn et par gange på ruten holdt jeg igen og pressede venstre lige lidt i overkanten. Højre ben holdt, men venstre knæ gjorde lidt ondt efter løbet. Nu må vi se hvordan det kommer til at gå i den kommende uge.

Tempoet blev holdt som forventet og tiden blev lige over 1:28:00. Godkendt tur.

15 grader, solskin/regn og nogen vind fra vest.

I alt 21,1 km med 4:08 min/km i snit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar