lørdag den 25. februar 2012

Målsætninger for 2012

Hej

Velkommen til min blog. Jeg vil løbende, helst dagligt, blogge om min træning og forberedelser til Hamburg Marathon 2012 og Challenge Copenhagen 2012.

Jeg har for året 2012 fastlagt følgende 2 målsætninger.

Personlig rekord ved Hamburg Marathon den 29. april, dvs. 2:55:21 eller bedre.

Personlig rekord på den fulde triathlon distance ved Challenge Copenhagen den 12. august, dvs. 10:22:05 eller bedre.

Frem til lørdag i uge 6 var denne målsætning stadig gældende. En uge med influenza har dog betydet et tilbageskridt af dimensioner, hvorfor jeg sammen med min træner, Jan Haughuus, har besluttet at ændre målsætning.

Hamburg marathon ændrer derfor status til et træningsløb og fokus skiftes nu fuldt ud på CC 2012.

Følg mine bestræbelser på at nå mine målsætninger her på bloggen.

God læselyst!