mandag den 9. juli 2012

Kl. 22.00 :

Er netop kommet hjem efter en hård dag på kontoret i går.

Blev sparket i hovedet allerede efter et par hundrede meter efter starten. Var kommet for langt ned i feltet og svømmede konstant op i foran svømmende deltagere. Næste gang må jeg længere frem i feltet.


De sidste 900 meter på svømmeturen, begyndte det at regne. Det styrtede ned da jeg skulle ud på cykelturen.


Det styrtede ned og blæste vanvittigt under de første 110 km. I alle sving måtte jeg tage farten helt af cyklen. Mine dæk var jo helt uden mønster......(min cykelmekaniker skal fyres efter dette valg af dæk). De første 110 km var så kolde at min venstre arm blev helt følelsesløs og tænderne klaprede. Jeg overvejede seriøst at stoppe efter de første 90 km. Kunne ikke få varme i benene eller kroppen overhovedet. Fik smerte i svangsenen i venstre fod efter 70 km.



Heldigvis kom solen frem efter 130-150 km men vinden var der stadig. På løbeturen blev varmen kvælende på den del hvor der var medvind. Under hele løbet måtte jeg passe på ikke at presse venstre svangsene for meget. Besøgte lægeteltet 2 gange. Interessant at man kan udfylde en formular efter 3,8 km svømning, 180 km cykling og 25 km løb ;-)


Nåede dog mållinien, men det var en meget hård dag på kontoret. Skal nu have givet foden lidt hvile, inden jeg beslutter mig om jeg vil deltage i Challenge Copenhagen den 12. august.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar