søndag den 12. maj 2013

Kl. 13.30:

Løb en restitutionstur efter gårsdagens 1/2 marathon. Jeg kunne mærke at bakkerne fra Bygholm sø sad i venstre knæ og højre svangsene. Senen var dog ikke så mærket som ved sidste tur, men venstre knæ mere ømt end normalt.

Slappede derfor af ud af Bollerstien og forsøgte blot at få lidt rytme ind i benene. Valgte at holde mig til en kort tur. Sidst på turen da jeg var blevet godt varm og musklerne bløde, løb jeg sidste km med 3:42 min/ km.

Siden Hamburg marathon for 3 uger siden har jeg løbet 20 km, 40 km og 70 km i ugerne derefter. De 70 km i denne uge har jeg godt kunne mærke, men ikke noget der føles belastende.

De kommende uger løbes med lidt fokus på en eventuel deltagelse i Horsens løbet grundlovsdag, for derefter at skifte til opbygning af tempo til sub 3 timer i Berlin marathon sidst i september.

13 grader, overskyet og nogen vind fra sydvest.

I alt 9,8 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar