søndag den 6. maj 2012

Kl. 9.00:
Cyklede med rytterne der skulle køre 155 km Giro Horsens ruten. Valgte at køre med dem på min sædvanlige Juelsminde rute. Denne gang dog blot modsat retning. Kom op fra Boller Slot runden, da jeg så at rytterne køre ud mod Juelsminde. Forsøgte at fange 1. gruppe. Jeg lå med ca. 45 km/t men kunne ikke fange dem.

Lod dem køre afsted lige før Glud, og en ny gruppe kom op, hvilken jeg valgte at følges med i stedet. På Klejsbakken var jeg eneste i gruppen som valgte at køre op på stor klinge. Tog flere føringer herefter hjem mod Horsens. Jeg skulle jo ikke så langt som de andre. Kørte de første 45 km med lige under 35 km/t i snit.

Kørte derefter rundturen som Giro'en skal køre i morgen. Så dog intet til Cav idag ;-)
 6 grader, solskin/overskyet og let vind.

I alt på dagen 60 km med lidt over 30 km/t i snit.

Evaluering af ugen:

Har valgt at restituere med cykeltræning efter Hamburg Marathon. Måske har jeg fået lidt for mange km i benene.

Cykel: 280 km
Løb: 15 km
Svømning: 1 km

Alt i alt en ok uge taget i betragtning. Holder derfor fridag i morgen nu hvor Giro'en kommer forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar