søndag den 10. marts 2013

K. 10.00:

Løb samme rute som i går, blot kun een omgang i Boller Skov. Der var marathon (Boller Canonball) i skoven arrangeret af Horsens All Runners, der er en lille løbeklub i sydbyen. Flot at løbe så langt i så koldt et vejr.

Min egen tur gik ok, men jeg afholdte mig fra intervallerne eftersom jeg ikke kunne få ordentlig varme i mine lår. Havde samtidig også mindre problemer med højre lysken. Tilgengæld var der ingen knæproblemer idag.

En uhyggelig kold tur idag.

-3,5 grader, overskyet/let snevejr, og en meget kraftig kold vind fra nordøst. Så kraftig at et blad der blæste op på kinden gjorde ondt!

I alt 15,5 km med 4:29 min/km i snit.

Ugen ialt er ca. et par og 70 km men stadig uden den fart jeg havde forventet. Det må komme næste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar