søndag den 21. juli 2013

Kl. 09.30

Løb ud for enden af Boller skov og rundt i skoven. Dog kun den sædvanlige tur og ikke 3 runder som i går. Kan begynde at mærke lidt fremgang efter de sidste par ugers træning.

24 grader, solskin og let vind fra vest.

I alt 14,9 km.

Vejret var for godt til kun at løbe, så jeg ville rulle benene af med samme tur som jeg cyklede i fredags. God tur hvor benene fik lov at rulle af.

I alt 35,5 km med lidt under 30 kmt. i snit.

Evaluering af ugen:

Så er jeg endelig der hvor jeg skal være i flg. programmet. Næsten 100 km løb kan dog også mærkes, men vejret er bare for godt til ikke at komme ud og træne. Med 10 uger igen til Berlin Marathon er jeg på rette spor. Kun få problemer med lænden er at bemærke.

Løb: 97,7 km
Cykel: 70 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar