søndag den 3. juni 2012

Kl. 10.15 :

Valgte at cykle vest på og dermed ud imod vinden. Igen i dag var der en hård vestenvind. Kørte over Oens og Hatting til Uldum og derefter videre til Tørring. Hjem over Åle, Flemming, Vrønding og direkte mod Horsens. Drejede tilbage over Hatting og Oens.

En hård tur ud i vinden, men tilsvarende god hjemover.

I alt 68 km 30 kmt i snit.

Kl. 12.30 :

Løb derefter Bollervej/Nordrevej ruten. Stadig svært ved at vende mig til skiftet. Cykler "stadig" de første 4-5 km.

I alt 6,6 km med 4:29 min/km i snit.

Evaluering af ugen:
Har valgt at holde fokus på cyklen eftersom jeg har følt at det er der hvor jeg har været mindst påvirket af min allergi. Men det er ikke den bedste restituering og træningsindsats jeg samlet har haft. Der skal mere fokus på løb og svømning den kommende uge. Jeg vil prøve at få lidt krydspas ind i træningen.

Cykel: 285 km.
Løb: 6,6 km.
Svøm: 2 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar