søndag den 24. juni 2012

Kl. 10.15 :

Løb 95 min. restitutionsløb i regnvejret i Boller Skov.

Skovbunden var meget blød efter de seneste dages megen regn, men det passede godt til mine hårdtprøvede knæ. De kan efterhånden godt mærke de seneste dages træning.

Tog en Isogel efter 15 km og mærkede effekten positivt en km senere. En udemærket restitutions tur. 

13 grader, regn og nogen vind.

I alt 20,5 km med 4,40 min/km i snit.


Evaluering af ugen:

Svømning : 4 km
Cykel : 190 km
Løb : 40,2 km

Ugen er forløbet godt på trods af det elendige vejr. Ville gerne have haft ca. 100 km ekstra cykelkilometre i benene, men som tidligere skrevet har de seneste 7-8 dages "rullende" opsummering indeholdt det rigtige antal km.

Vejrtrækningen er blevet en smule bedre. Skal i morgen til lægeundersøgelse herfor.

Med 14 dage til IM Frankfurt begynder jeg at mærke energien på sammen måde som jeg havde det inden IM Lanzarote. Næste fortsætter jeg træningen i samme omfang som denne og først sidste uge trapper jeg ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar