tirsdag den 5. juni 2012

Kl. 8.45 :

Cyklede samme rute som i søndags. Det vil sige at jeg kørte stik vest mod Tørring og dermed direkte op mod vinden de første 34 km. På hjemturen kørte jeg fra Hatting mod Torsted istedet for at køre over Oens. Ruten blev derved 3 km kortere.

11 grader, overskyet og en hård vind.

I alt 65 km med 30 kmt i snit.

Kl.11.00 :

Løb derefter den helt korte rute ud ad Bollervej og op ad Nordrevej. Følte at der i dag ikke skulle helt så mange km i benene før de begyndte at fungere. Kunne dog mærke gårsdagens løbetur både under løbet men også under cykelturen.

Der var ingen problemer med min achillessene, men jeg holdt også et tempo derefter. Jeg vil nødig risikere en skade på dette tidspunkt.

I alt 6,6 km med 4:47 min/km i snit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar