mandag den 4. februar 2013

Kl. 10.30:

Fik udleveret min cykel, Orbea Onix med Ultegra, og gjorde mig klar til en ud i modvind og hjem i medvind tur. Cyklede mod Puerto del Rosario i strid modvind. Gav den god gas og overhalede flere. Følte jeg var færdig efter 20 km, men holdt alligevel på. Vendte efter 30,5 km med flere bakker alligevel med 25,0 i snit. Turen hjem var jeg nærmest flyvende og blev kørt med omkring 35 i snit.

Kl. 15.30:

Havde booket en bane i i det store olympiske bassin. Skønt med et 50 meter bassin, en langsom vender som jeg kommer lidt igen ;-) Svømmede blot 1.500 meter og kunne godt mærke formiddagens cykeltur i benene. Krampen sad lige og var klar hvis jeg pressede den for meget.

Ikke mærkeligt at man ned forhold som disse vil kunne blive markant bedre end med de danske klimatiske forhold.

Tag den Henning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar