torsdag den 24. januar 2013

Kl.17.30:

Nu må det snart stoppe. Løb endnu en pisse hamrende kold tur rundt i nabolaget. Det er simpelthen så koldt, at det begrænser mig i at løbe langt, ofte og længe nok for at nå mit program. Jeg har kun løbet omkring 60 km i snit de sidste par uger og er derfor ved at komme for langt bagud i programmet. Jeg har derfor besluttet, at jeg må under varmere himmelstrøg.

Jeg har derfor i samme øjeblik booket et ophold på Playitas. Jeg rejser på søndag i næste uge eller om 10 dage. Så må jeg klare den så godt indtil da. Derefter skal der gives gas på landevejene på Fuerteventura, både på cykel og med løb. Ligeledes skal vandet i den olympiske pool piskes igennem. Samme uge er der svømmeuge, men mit fokus vil være løb og cykel. Så må svømningen blive sekundært.

Jeg glæder mig vildt allerede.

I dag -5 grader, skyfrit og en kold vind fra nordøst.
M
I alt 9,8 km med 4:37 min/km i snit.

10 dage til Playitas!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar