søndag den 29. april 2012

Kl. 05.45: For 2. nat i træk har jeg næsten ikke sovet. Nu er der morgenmad og så må vi se hvad løbet bringer. Startgruppen er C og jeg løber i venstre side af vejen i starten. Mere følger efter løbet.

Kom rundt i 3:05:45, ca. 10 min. bedre end ventet. For første gang i år har jeg løbet med så hurtige min/km tider på halvmarathon. Kunne mærke at jeg var ved være tæt på sidste års form, men stadig manglede noget. Forsøgte dog at følge med 3 timers ballonen, dog uden held. Der var ganske enkelt ikke kræfter til at ligge og slås om pladser og kaos ved hver flaskedepot.

Alt i alt et godt løb.

Fandt dette billede på NDR's hjemmeside.

I alt på dagen, 42,4km i 4,22 min/km. og i tiden 3:05:45 (1/2 marathon i 1:30:04).

Evaluering af ugen:

Jeg mangler stadig noget for at være i fuld løbeform. Undrer mig over mit søvnbesvær det seneste dage.

Løb: 62,4 km
Svøm: 1,0 km
Cykel: 0 km

Ingen kommentarer:

Send en kommentar