onsdag den 14. marts 2012

Kl. 17.30:
Løb intervalløb på Boller stien. Løb 2 x 2 km, 1 x 2,5 km og 1 x 1 km. Den første af de 2 x 2 km lå på 7:54 min. og var i medvind. Modvindsturen lå på 7:56 min., hvilket godt kunne mærkes. 2,5 km turen kom ind på 9:49 min. Den sidste 1 x km, som var i modvind landede på 3:57 min. De første 3 intervaller var med 2 min. pause. Det sidste interval var uden pause, men blot med afjog før og efter.

 Benene føltes tunge under opvarmningen, men tiderne viste noget andet. Valgte at løbe disse intervaller ca. 25 sek. langsommere end normalt, eftersom de er mere end dobbelt op på længden end de tidligere intervaller.

Alt i alt endelig et træningspas, der var kvalitet i. Første gang i mere end 2 uger.

10 grader, solskin og nogen vind.

I alt 12,6 km på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar