lørdag den 17. marts 2012

Kl. 9.15:
Det var meningen at jeg idag skulle løbe varighedsløb. Kunne dog allerede efter de første 2 km mærke, at det skulle jeg ikke. Kroppen føltes træt. Mærkeligt nok for jeg havde jo netop en fridag i går. Måske skal ugens eneste fridag inddrages?

Jeg valgte derfor at løbe restitutionsløb i stedet for. Det blev til 123 min. rundt i Boller Skov med 4,41 min/km i gennemsnit. Vejret blev i modsætning til forudsigelserne fra TV2 bedre og bedre, hvilket betød at jeg havde fået en trøje for meget på.

6,5 grader, overskyet og lidt vind ved start. Ved slut var det 10 grader, solskin og nogen vind.

I alt 26,3 km på dagen.

Kl. 12.30:
Tog i svømmehallen for at få løsnet benmusklerne op. Svømmede samtidig 1000 meter i afslappende tempo. Sikkert en god investering inden morgendagens cykeltræning.

I alt 1,0 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar